Postat 18 mai 2024
Tot ce ar trebui sa stii despre PR. Raspunsuri la peste 500 intrebari
45 lei
Persoana fizica
Stare: Nou
Livrare cu verificare
Descriere
Tot ce ar trebui sa stii despre PR. Raspunsuri directe la peste 500 de intrebari
Anthony Davis este scriitor, consultant şi lector specializat în comunicări de marketing şi de afaceri. Susţine cursuri de PR şi formează atât manageri, cât şi profesionişti în PR şi marketing. A creat şi pus în practică programe de PR de success în sectoarele privat şi non-profit şi este consultant pentru numeroase companii.Om de radio şi TV cu experienţă, Anthony are contribuţii regulate în presa de afaceri şi organizează cursuri, discuţii şi seminarii pentru numeroase asociaţii profesionale şi grupuri de afaceri, dar şi pentru multe universităţi.Aveţi o idee clară despre ce sunt relaţiile publice? Sau viziunea dumneavoastră este colorată de povestirile nesfârşite din media despre exerciţii de PR, treburi de PR şi şmecherii de PR – termeni folosiţi de obicei ca prescurtare pentru înşelătorie şi scamatorie? Orice am crede despre relaţiile publice, ele sunt acum recunoscute ca parte importantă din managementul modern şi din viaţa contemporană în general.Acest ghid foarte uşor de citit cuprinde peste 500 de întrebări care deschid ochii, cu răspunsuri care pun pe toată lumea în temă. Îndepărtând straturile de confuzie, exagerare şi interpretare greşită, respectatul guru în PR Anthony Davis oferă o înţelegere clară a relaţiilor publice şi a capacităţilor acestora.Plină de explicaţii, exemple şi anecdote din lumea reală, această analiză realistă a practicilor din relaţiile publice răspunde la toate acele întrebări neliniştitoare pe care toţi am vrut să le punem, ca de exemplu:
o mare parte din conceptul de PR înseamnă a câştiga teren şi a socializa;
nu-i aşa că oricum jurnaliştii cosmetizează ştirile?
poate orice manager competent să se descurce cu PR-ul?
cum te poate ajuta lobby-ul dacă nu faci parte din branşă?
au vreo valoare cascadoriile făcute prin publicitatea gratuită?
Dacă vreţi să aflaţi în ce măsură relaţiile publice pot ajuta organizaţiei dumneavoastră, dacă sunteţi pe cale să începeţi absolut prima campanie de PR, dacă aveţi nevoie să re-gândiţi valoarea PR-ului actual sau dacă plănuiţi să redefiniţi viitorul acestuia, Tot ce ar trebui să ştii despre PR va fi nepreţuită în demistificarea problemelor şi proceselor.Iar dacă sunteţi student la relaţii publice, această carte va răspunde tuturor acelor întrebări de care manualele obişnuite nu se ocupă.
Anthony Davis este scriitor, consultant şi lector specializat în comunicări de marketing şi de afaceri. Susţine cursuri de PR şi formează atât manageri, cât şi profesionişti în PR şi marketing. A creat şi pus în practică programe de PR de success în sectoarele privat şi non-profit şi este consultant pentru numeroase companii.Om de radio şi TV cu experienţă, Anthony are contribuţii regulate în presa de afaceri şi organizează cursuri, discuţii şi seminarii pentru numeroase asociaţii profesionale şi grupuri de afaceri, dar şi pentru multe universităţi.Aveţi o idee clară despre ce sunt relaţiile publice? Sau viziunea dumneavoastră este colorată de povestirile nesfârşite din media despre exerciţii de PR, treburi de PR şi şmecherii de PR – termeni folosiţi de obicei ca prescurtare pentru înşelătorie şi scamatorie? Orice am crede despre relaţiile publice, ele sunt acum recunoscute ca parte importantă din managementul modern şi din viaţa contemporană în general.Acest ghid foarte uşor de citit cuprinde peste 500 de întrebări care deschid ochii, cu răspunsuri care pun pe toată lumea în temă. Îndepărtând straturile de confuzie, exagerare şi interpretare greşită, respectatul guru în PR Anthony Davis oferă o înţelegere clară a relaţiilor publice şi a capacităţilor acestora.Plină de explicaţii, exemple şi anecdote din lumea reală, această analiză realistă a practicilor din relaţiile publice răspunde la toate acele întrebări neliniştitoare pe care toţi am vrut să le punem, ca de exemplu:
o mare parte din conceptul de PR înseamnă a câştiga teren şi a socializa;
nu-i aşa că oricum jurnaliştii cosmetizează ştirile?
poate orice manager competent să se descurce cu PR-ul?
cum te poate ajuta lobby-ul dacă nu faci parte din branşă?
au vreo valoare cascadoriile făcute prin publicitatea gratuită?
Dacă vreţi să aflaţi în ce măsură relaţiile publice pot ajuta organizaţiei dumneavoastră, dacă sunteţi pe cale să începeţi absolut prima campanie de PR, dacă aveţi nevoie să re-gândiţi valoarea PR-ului actual sau dacă plănuiţi să redefiniţi viitorul acestuia, Tot ce ar trebui să ştii despre PR va fi nepreţuită în demistificarea problemelor şi proceselor.Iar dacă sunteţi student la relaţii publice, această carte va răspunde tuturor acelor întrebări de care manualele obişnuite nu se ocupă.
ID: 209466676
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx