Postat 09 mai 2024
Suport pentru documente, 10 compartimente, MDF, A4, maro, 27x32x25 cm
100 lei
Persoana fizica
Stare: Nou
Tip: Alte accesorii
Livrare cu verificare
Descriere
Sistem de depozitare pentru birou in aspect de lemn
Acest sistem de arhivare modern este completarea ideala pentru biroul dvs. de la servici sau de acasa. Datorita sistemului sau inteligent de conectare, organizatorul de materiale de birou poate fi montat in cel mai scurt timp si va pastreaza locul de munca ordonat cu cele 10 compartimente de diferite dimensiuni. Fie ca este vorba de pixuri, rigle si foarfeci, notite si caiete, calculatoare, scrisori sau documente A4 - toate ustensilele de birou isi gasesc un loc in compartimente si sunt intotdeauna la indemana rapid.
Organizator de birou modern
Ideal pentru biroul de acasa sau servici
Ofera mai multa ordine si claritate la locul de munca
Un total de 10 compartimente creeaza suficient spatiu de depozitare
Depozitati ustensile precum pixuri, notite, documente si multe altele la indemana
Organizatorul de birou este rapid si usor de asamblat datorita sistemului de conectare
Organizatorul de birou in detaliu
Dimensiuni totale H x L x P: aprox. 27,5 x 32,5 x 25 cm
Greutate: aprox. 1,5 kg
Material: MDF
Organizator de birou cu 10 compartimente
Compartimentul din stanga spate H x L x P: aprox. 7,5 x 15,5 x 7 cm
Compartimentul central stanga H x L x P: aprox. 7,5 x 7,5 x 6,5 cm
Compartimente fata stanga H x L x P: aprox. 7,5 x 7,5 x 10 cm
Compartimentul din dreapta sus H x L x P: aprox. 7,5 x 15,5 x 24 cm
Rafturi mici, fiecare H x L x P: aprox. 6 x 15,5 x 24 cm
Tavite pentru hartie, fiecare H x L x P: aprox. 6 x 31,5 x 24 cm
Componenta de livrare
1x organizator de birou in parti individuale
Produsul este nou, sigilat si original.
Nu accept schimburi.
Livrarea se plateste de catre cumparator si costa 25 lei prin curier.
Acest sistem de arhivare modern este completarea ideala pentru biroul dvs. de la servici sau de acasa. Datorita sistemului sau inteligent de conectare, organizatorul de materiale de birou poate fi montat in cel mai scurt timp si va pastreaza locul de munca ordonat cu cele 10 compartimente de diferite dimensiuni. Fie ca este vorba de pixuri, rigle si foarfeci, notite si caiete, calculatoare, scrisori sau documente A4 - toate ustensilele de birou isi gasesc un loc in compartimente si sunt intotdeauna la indemana rapid.
Organizator de birou modern
Ideal pentru biroul de acasa sau servici
Ofera mai multa ordine si claritate la locul de munca
Un total de 10 compartimente creeaza suficient spatiu de depozitare
Depozitati ustensile precum pixuri, notite, documente si multe altele la indemana
Organizatorul de birou este rapid si usor de asamblat datorita sistemului de conectare
Organizatorul de birou in detaliu
Dimensiuni totale H x L x P: aprox. 27,5 x 32,5 x 25 cm
Greutate: aprox. 1,5 kg
Material: MDF
Organizator de birou cu 10 compartimente
Compartimentul din stanga spate H x L x P: aprox. 7,5 x 15,5 x 7 cm
Compartimentul central stanga H x L x P: aprox. 7,5 x 7,5 x 6,5 cm
Compartimente fata stanga H x L x P: aprox. 7,5 x 7,5 x 10 cm
Compartimentul din dreapta sus H x L x P: aprox. 7,5 x 15,5 x 24 cm
Rafturi mici, fiecare H x L x P: aprox. 6 x 15,5 x 24 cm
Tavite pentru hartie, fiecare H x L x P: aprox. 6 x 31,5 x 24 cm
Componenta de livrare
1x organizator de birou in parti individuale
Produsul este nou, sigilat si original.
Nu accept schimburi.
Livrarea se plateste de catre cumparator si costa 25 lei prin curier.
ID: 259446106
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx