Mesaje
Adauga anunt nou
  1. Pagina principală
  2. Servicii
  3. Cursuri - Meditatii
  4. Alte cursuri - meditatii
  5. Alte cursuri - meditatii - Bucuresti - Ilfov
  6. Alte cursuri - meditatii - Bucuresti
  7. Alte cursuri - meditatii - Sectorul 4
Curs Excel: Kit de supravietuire in Excel, pentru un progres rapid!
Curs Excel: Kit de supravietuire in Excel, pentru un progres rapid!
Curs Excel: Kit de supravietuire in Excel, pentru un progres rapid!
Curs Excel: Kit de supravietuire in Excel, pentru un progres rapid!
Curs Excel: Kit de supravietuire in Excel, pentru un progres rapid!
Curs Excel: Kit de supravietuire in Excel, pentru un progres rapid!
Curs Excel: Kit de supravietuire in Excel, pentru un progres rapid!
Curs Excel: Kit de supravietuire in Excel, pentru un progres rapid!
Postat 01 iunie 2024

Curs Excel: Kit de supravietuire in Excel, pentru un progres rapid!

PromoveazăReactualizează
  • Firma

Descriere

Te invit la un curs Excel intensiv, care acopera cele mai utilizate notiuni, pentru un progres rapid in gestionarea raportarilor curente. Este unul dintre cele mai solicitate demersuri de training, datorita continutului bogat si a numeroaselor exemple practice, fiind recomandat in egala masura firmelor pentru angajatii acestora, dar si persoanelor fizice. In cazul firmelor, continutul cursului se poate personaliza in functie de specificul acesteia.

Sunt trainer autorizat si am peste 20 de ani de experienta practica pe partea de analiza financiara, controlling, raportari si design de rapoarte, in companii multinationale ca BRD, BCR, Oracle. Stiu (aproape) totul despre cum sa construim rapoarte relevante, cum sa punem intrebarile si/sau sa intuim modul in care cifrele trebuie sa raspunda nevoilor managerilor de top (si nu numai!), si cum sa le optimizam pentru a fi disponibile foarte repede, de fiecare data cand avem nevoie de ele.

Cursul se desfasoara ONLINE, prin Zoom, si dureaza 9 ore, impartite in 2 zile de curs, in intervalul orar 9 - 14 (inclusiv 2 pauze de cate 15 minute, in fiecare zi). Pentru lucrul cu Zoom nu este necesara o pregatire prealabila sau un cont, ci doar detinerea unei perechi de casti cu microfon.

In cazul persoanelor juridice, cursul se poate imparti in 3 zile separate din cadrul unei saptamani, pentru o mai buna desfasurare a activitatii profesionale. De asemenea, pentru companii, cursurile se pot desfasura fie online (preferabil), fie la sediul acestora (doar in Bucuresti), caz in care organizarea logistica si echipamentele necesare prezentarii in sala vor fi asigurate de compania respectiva.

La acest moment sunt planificate 2 sesiuni:

1. in week-end, sambata (15 si 22 iunie), accesibila persoanelor care au un program incarcat de luni pana vineri
2. in timpul saptamanii, luni si miercuri (15 si 17 iulie), pentru persoanele care prefera parcurgerea unui curs in zile lucratoare

Fiecare participant va primi un suport de curs in format electronic (PDF), precum si fisierele si bazele de date folosite in cadrul predarii (atat fisiere de lucru, cat si fisierele rezolvate). De asemenea, cursantii primesc si Anexe relevante pentru notiunile predate (exemple complexe rezolvate sau similar, de la caz la caz), pentru a fi folosite ulterior pentru studiu individual.

Ca bonus, fiecare participant la acest curs va primi un model gratuit de buget personal (macheta de urmarire a cheltuielilor), flexibil si complet personalizabil, care integreaza toate notiunile invatate la curs, in interdependentele lor.

Ritmul cursului este intensiv, avand ca scop prezentarea unui volum relativ mare de informatii. Cursantii sunt incurajati sa aprofundeze notiunile invatate, prin sedinte de studiu individual si efectuarea de exercitii suplimentare.

Toti participantii la curs primesc o diploma de participare pe care sunt mentionate notiunile predate.

Continutul detaliat al cursului este urmatorul:

Ziua 1 | 9 - 10:30 | Prelucrarea datelor
* modalitati de filtrare si sortare a sursei de date
* formatare conditionata: metode utilizate frecvent
* identificare duplicate
* reguli de validare a datelor cu limitarea optiunilor

Ziua 1 | 10:45 - 12:15 | Functii uzuale (I)
* IF
* SUMIF
* COUNTIF
* VLOOKUP – notiuni de baza

Ziua 1 | 12:30 - 14:00 | Functii uzuale (II)
* VLOOKUP – notiuni avansate
* IFERROR
* LEFT si RIGHT
* LEN, UPPER, LOWER si PROPER
* DATE si TODAY

Ziua 2 | 9 - 10:30 | Sumarizare date
* organizarea datelor de tip „tabela”: Table
* sumarizarea datelor cu ajutorul pivotilor
* prezentarea interactiva a datelor prin integrarea slicer-elor

Ziua 2 | 10:45 - 12:15 | Organizare vizuala
* principalele tipuri de grafice cu sursa pivot
* conectarea rapoartelor Excel in PowerPoint

Ziua 2 | 12:30 - 14:00 | Elemente Dashboard
* integrarea graficelor in Dashboard
* vizualizare in Dashboard: slicer-e, interdependente
* optimizare vizuala si optiuni de personalizare

Finalizare curs:
* scurta sesiune Q & A
* feedback curs
* transmitere diplome de participare
* alte detalii administrative

Pretul acestui curs este de 600 RON per cursant, si la acesta NU se adauga TVA. Inscrierea la curs si rezervarea locului se face prin semnarea unui contract intre firma de training si solicitantul cursului, urmata de emiterea facturii fiscale si plata pretului agreat (inclusiv reducerile acordate).

In cazul firmelor care contracteaza acest curs pentru angajati, se acorda reduceri de pret daca numarul cursantilor este de cel putin 10 persoane. Pentru clientii persoane fizice, se acorda o reducere de pret de 10%, pentru inscrierile de grup (cel putin 2 persoane care se inscriu impreuna: familie, prieteni, colegi). De aceasta reducere vor beneficia toate persoanele din grupul respectiv. De asemenea, o reducere de 10% se acorda cursantilor persoane fizice care au mai participat anterior la un alt curs Excel din portofoliu.

Grupa minima pentru sustinerea cursului este de 6 persoane. In cazul in care grupa nu se formeaza, participantii deja inscrisi isi primesc banii inapoi, sau pot opta pentru inrolarea la urmatoarea editie a aceluiasi curs, fiind automat inscrisi pe lista de asteptare. In cazul cursurilor destinate persoanelor fizice, grupa este formata din maxim 12 persoane.

Pentru participarea la acest curs sunt necesare cunostinte de baza in Excel, sau parcurgerea in prealabil a cursului dedicat incepatorilor. Participantii vor lucra pe propriile laptop-uri sau calculatoare cu sistem de operare Windows, folosind aplicatia Microsoft Excel instalata in prealabil (preferabil in versiunea 365, dar este acceptabila orice alta versiune peste Office 2016, inclusiv).

Daca ti-am trezit interesul si mai ales daca simti ca ai nevoie de Excel in viata ta :) hai sa ne auzim la telefon pentru inscrieri si alte detalii sau, daca preferi, scrie-mi la adresa de e-mail din anunt. Tematica acestui curs, precum si detaliile amanuntite referitoare la ceea ce vom invata impreuna, se regasesc si in fotografiile atasate anuntului, si de asemenea pe pagina web a firmei.

Iti multumesc pentru atentie si te astept cu drag!
Mihaela.
ID: 270491608

Contactează vânzătorul

Data Management

Pe OLX din septembrie 2021

Activ pe 20 mai 2024

xxx xxx xxx

Vanzator

Localitate

Descarca aplicatia pentru telefonul tau