Postat 28 aprilie 2024
Carti Marketingul prin e-mail, Cum sa negociezi
10 lei
Prețul e negociabil
Persoana fizica
Stare: Utilizat
Descriere
Carte Marketingul prin e-mail - de Yan Claeyssen
Un volum util specialistilor in marketing si responsabililor de vanzari, precum si tuturor celor care doresc sa afle cum se poate construi o strategie de e-marketing eficienta.
Instrument de prospectare, fidelizare si informare, marketingul prin e-mail este canalul de marketing direct cel mai rapid, mai economic si mai eficient. Volumul prezinta metodele de obtinere a bazelor de date despre clientii potentiali, etapele si secretele conceperii si realizarii mesajelor, precum si aspectele tehnice esentiale ale e-mailingului, permitandu-le actorilor din domeniul marketingului direct „traditional“ sa integreze in mod eficient e-mailul in strategia lor de comunicare multicanal.
Cuprins:
• Integrarea e-mailului in strategia de marketing direct;
• Strategia de desfasurare a unei actiuni de marketing prin e-mail;
• Cuvintele care vand ;
• Obtinerea si segmentarea fisierelor de e-mail;
• Un caz tipic: jocurile-concurs;
• Analizarea si segmentarea adreselor;
• Crearea si realizarea mesajelor eficace;
• Marketingul viral activ;
• Simplitate si vizibilitate.
Produs publicat in 2009 de Polirom
Pret 10 lei. Stare buna
2.carte Cum sa negociezi, de Kate Keenan
editura Rentrop & Straton
Pret 10 lei .Tel 07******78 Bucuresti. Trimit si cu posta in alte localitati
3- carte “Succesul negocierii” de Robert B. Maddux
Detalii publicare: Bucuresti : Codecs , 1998.
Descriere: 80 pagini
Pret 10 lei. Stare buna.
4-carte Tehnici de vanzare- Business Intelligence Agency
Curs pt agentii de vanzari
EDITURA ALL EDUCATIONAL ;
207 PAGINI
Stare f buna. Pret 19 lei . Tel 07********78 Bucuresti. Trimit si in alte localitati cu posta, se adauga taxa
Un volum util specialistilor in marketing si responsabililor de vanzari, precum si tuturor celor care doresc sa afle cum se poate construi o strategie de e-marketing eficienta.
Instrument de prospectare, fidelizare si informare, marketingul prin e-mail este canalul de marketing direct cel mai rapid, mai economic si mai eficient. Volumul prezinta metodele de obtinere a bazelor de date despre clientii potentiali, etapele si secretele conceperii si realizarii mesajelor, precum si aspectele tehnice esentiale ale e-mailingului, permitandu-le actorilor din domeniul marketingului direct „traditional“ sa integreze in mod eficient e-mailul in strategia lor de comunicare multicanal.
Cuprins:
• Integrarea e-mailului in strategia de marketing direct;
• Strategia de desfasurare a unei actiuni de marketing prin e-mail;
• Cuvintele care vand ;
• Obtinerea si segmentarea fisierelor de e-mail;
• Un caz tipic: jocurile-concurs;
• Analizarea si segmentarea adreselor;
• Crearea si realizarea mesajelor eficace;
• Marketingul viral activ;
• Simplitate si vizibilitate.
Produs publicat in 2009 de Polirom
Pret 10 lei. Stare buna
2.carte Cum sa negociezi, de Kate Keenan
editura Rentrop & Straton
Pret 10 lei .Tel 07******78 Bucuresti. Trimit si cu posta in alte localitati
3- carte “Succesul negocierii” de Robert B. Maddux
Detalii publicare: Bucuresti : Codecs , 1998.
Descriere: 80 pagini
Pret 10 lei. Stare buna.
4-carte Tehnici de vanzare- Business Intelligence Agency
Curs pt agentii de vanzari
EDITURA ALL EDUCATIONAL ;
207 PAGINI
Stare f buna. Pret 19 lei . Tel 07********78 Bucuresti. Trimit si in alte localitati cu posta, se adauga taxa
ID: 193387242
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx