Mesaje
Adauga anunt nou
  1. Pagina principală
  2. Servicii
  3. Servicii diverse
  4. Alte Servicii
  5. Alte Servicii - Bucuresti - Ilfov
  6. Alte Servicii - Bucuresti
  7. Alte Servicii - Sectorul 3
Autorizatii de Functionare / Primaria, DSV, DSP, Mediu, ISU
Autorizatii de Functionare / Primaria, DSV, DSP, Mediu, ISU
Autorizatii de Functionare / Primaria, DSV, DSP, Mediu, ISU
Autorizatii de Functionare / Primaria, DSV, DSP, Mediu, ISU
Autorizatii de Functionare / Primaria, DSV, DSP, Mediu, ISU
Postat 27 mai 2024

Autorizatii de Functionare / Primaria, DSV, DSP, Mediu, ISU

PromoveazăReactualizează
  • Firma

Descriere

REGLEMENTARE.RO - CENTRUL DE CERCETARE IN SANATATE SI SIGURANTA ALIMENTARA

- Servicii Autorizare Activitati din domeniul Alimentar. A.N.S.V.S.A. / D.S.V.S.A. / D.S.P. / MEDIU, ISU, alte autorizatii si avize.

- Document de Inregistrare Sanitara - Veterinara - Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor – (D.S.V.S.A) - Conform Ord. 111/2008 A.N.S.V.S.A. Documente suport aferente elaborarii documentatiei pentru autorizare: CUI, act Id administrator, proiect flux tehnologic (schita), Buletine analiza produse alimentare - Implementarea Regulilor de Bune Practici in Executie si Igiena pe principii H.A.C.C.P. Contract: societate salubrizare, DDD, medicina muncii, preluarea deseurilor de tip S.N.C.U. Lucrari: amenajari/dotari conf. Flux Tehnologic in raport cu respectarea legislatiei specifice in vigoare. Autoritatea isi rezerva dreptul de a solicita si alte documente specifice. Taxa de emitere document: 367 Lei. Termenul de intocmire si predarea lucrarii 30 zile lucratoare.

- Certificarea Conformitatii / Notificare - Directia de Sanatate Publica - (DSP); Conform Legii 95/2006 – O.M.S. Nr. 1030/2009 / Nr. 994/2018. Certificarea Conformitatii - Documente suport aferente elaborarii documentatiei: CUI, act Id administrator, Declaratia 359 / 2004 O.N.R.Comertului - punct lucru. Ctr. Inchiriere/folosinta,
Ctr. Salubritate, Med. Muncii, DDD, Preluare SNCU, Curs igiena pers. Operator, Memoriu tehnic justificativ, RLV-ul spatiului, suprafete cu identificarea destinatiei - dotari si utilaje, Buletine analiza produse alimentare, Autoritatea isi rezerva dreptul de a solicita si alte documente specifice. Taxa de emitere document: 200 Lei. Termenul de intocmire si predarea lucrarii 30 zile lucratoare.

- A.P.M (punct de vedere MEDIU) – In conformitate cu OM 1798/2007 si HG 38/2015. Valabil pentru MAI PUTIN DE 1 Tona/zi/100 scaune - Documente suport aferente elaborarii documentatiei: proiect 1:100, 1:500; 1:2000, documentatie tehnica. Contracte: Distrigaz, Enel, ApaNova, inchiriere, salubrizare pe categorii. Acordul vecinilor direct afectati. Acordul proprietarului de drept. Termen: de la data executiei lucrarilor specifice si predarea documentelor solicitate: 30 zile lucratoare ( se poate functiona de la data depunerii dosarului catre agentia pentru Protectia Mediului

- ISU (Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta)- Punct de Vedere privind securitatea la incendiu, incadrarea in conformitate cu HG 571/2016, Ord. nr. 129/2016 - Documente suport aferente elaborarii documentatiei: C.U.I, Act id. Administrator, Ctr. Inchiriere inregistrat ANAF, Proprietar - Act Proprietate, Extras de Carte Funciara la zi, Plan incadrare in zona 1:500 / 1:2000 – stampila primarie, RLV-ul spatiului/obiectivului cu stampila Oficiului de Cadastru, Fisa Cadastrala, Extras de Carte Funciara la zi, scenariu de siguranta la foc sau memoriu tehnic – dupa caz, Certificat de urbanism – Aviz ISU – Autorizatie construire – PV receptie – Planse desenate - Dupa caz. Termen: de la data executiei lucrarilor specifice si predarea tuturor documentelor solicitate, se contorizeaza 30 zile lucratoare.

- Autorizatie / Acord Functionare - Primarie – Conform Legea 571/2003 si HCGMB 340/2010. Documente suport aferente elaborarii documentatiei pentru autorizare: C.U.I, Act id. Administrator, Certificat constatator forma lunga(de informare), Ctr. Inchiriere inregistrat ANAF, Proprietar - Act Proprietate, Extras de Carte Funciara la zi, Plan incadrare in zona 1:500 / 1:2000 cu stampila primariei, Acord functionare(conf. model) semnat de vecinii direct afectati - vecinii ( pe verticala si orizontala - asociatia de proprietari, alte grupuri constituite, vecini vis-à-vis (strada/Bld.), RLV-ul spatiului cu stampila Oficiului de Cadastru, Fisa Cadastrala, act constitutiv-actualizat, Punct de vedere risc seismic, Negatie/Autorizatie de Mediu, Negatie/Aviz/Autorizatie I.S.U (Pompieri). Dupa caz: aut. construire, PV receptie lucrare, alte avize. Poze exterioare: acces/intrare 2 / laterala dreapta 2 / laterala stanga 2, de ansamblu 2. Contract: societate salubrizare - preluarea pe categorii – ultima chitanta achitata, Documentatia pentru eliberarea Orarului de Functionare, Certificat Fiscal DITL – proprietar, Certificat Atestare Fiscal DITL prestator, Numar Locuri consumatori pe scaune, Ctr. DDD, medicina muncii. Primaria isi rezerva dreptul de a solicita si alte documente specifice. Taxa de emitere document: 4.000-6.000 Lei / an. Termen: de la data executiei lucrarilor specifice si predarea tuturor documentelor solicitate, se contorizeaza 45 zile lucratoare / fara termen.
ID: 246832035

Contactează vânzătorul

User avatar

CENTRUL DE CERCETARE IN SANATATE SI SIGURANTA Alim

Pe OLX din aprilie 2012

Activ ieri la 07:22

xxx xxx xxx

Vanzator

Localitate

Descarca aplicatia pentru telefonul tau