Mesaje
Adauga anunt nou
  1. Pagina principală
  2. Piese auto
  3. Alte piese
  4. Altele
  5. Altele - Maramures
  6. Altele - Baia Mare
Aparat geometrie roti 3D+, SelTech
Aparat geometrie roti 3D+, SelTech
Aparat geometrie roti 3D+, SelTech
Aparat geometrie roti 3D+, SelTech
Aparat geometrie roti 3D+, SelTech
Aparat geometrie roti 3D+, SelTech
Aparat geometrie roti 3D+, SelTech
Postat 16 mai 2024

Aparat geometrie roti 3D+, SelTech

32 000 lei

PromoveazăReactualizează
  • Firma

  • Stare: Noua

  • Codul Piesei: ST8110

  • Marca: Altul

Descriere

Produsul este nou, vandut de firma Select Auto SRL importator direct de scule si echipamente pentru service auto. Se livreaza cu factura fiscala si garantie. Detinem piese de schimb.
Aparat profesional pentru geometrie roti 3D+ cu deplasare automata a camerelor .
Stand directie roti 3D având coloana transversala reglabilă automat in functie de inaltimea autovehiculului , datorita acestei functii aparatul se poate utiliza atat cu elevatoare cat si pe canal .Precizia de măsurare  a acestui stand directie roti va garantează o reputație impecabilă, clienții dumneavoastră vor beneficia de ultima tehnologie în domeniul, nu vor exista clienți care se întorc să vă reproșeze ca volanul sta spre stânga sau dreapta, ca mașina trage stânga sau dreapta .
Softul este in limba Romana si actualizarile sunt gratuite.
Măsurare rapidaTehnologie unica de verificare a calibrării simplă și rapida garantând precizia măsurătorilorSpecificatii:Tehnologie de imagistică 3D bazată pe  2 camere de înaltă performanțăAliniere simultană a roților față și spate (4 × 4)Push Pull Runout / Setback / Compensarea unghiului de tracțiuneCompensarea nivelului de ridicare la nivelul de reglareMemorie nelimitată pentru specificațiile vehicululuiOpțiune pentru selectarea specificațiilor vehiculului în timpul alinieriiProtecția datelor la întreruperea alimentăriiUrmărirea automată a virajelor la stânga și la dreapta pentru măsurători Caster / KingpinReglarea camberului în poziția cu rotire și măsurarea curbei degetelorRegresare spate și diferența de lățime a șinelor,Reglarea degetelor la un singur vehicul cu tirant, măsurători ale geometriei vehicululuiProgram de reglare a efortului de deget (Easy Toe)Măsurarea camberului la Zero ToeAjustare legătură glisareDegetul de la picior la măsurători unghiuri întoarce și blocheazăAfișare picturală animată a unghiurilor în timpul alinieriiOpțiunea Zoom in pentru parametrii liveAfișaj cu două bare color pentru reglarea tuturor unghiurilorProgramul de aliniere rapidă a roților după definirea utilizatoruluiSoftware de gestionare a datelor pentru stocarea rezultatelor alinieriiProgram multilingv și prompt vocalProgram de aliniere cu două roți prin fixarea numai a două plăci țintă din fațăÎntreținere ușoară, obiectivele de masurare nu mai au nevoie de calibrare sau întretinere neavând componente electroniceSe poate folosi pentru autoturisme și autoutilitare.Măsurare pe distante scurte: Aceasta metoda este potrivita și pentru zonele mici de lucru sau când elevatorul nu are o lungime suficientă.Potrivit pentru diferite situații de instalare: Canal auto,  Elevator 4 coloane,  Elevator foarfeca1) anvelopele au o uzura neuniforma din cauza geometriei sau nu sunt perfect egale ca și greutate ( adică o anvelopa poate fi mai grea din fabricație și cu 100 grame decât alta anvelopa exact același model și fabricant ) acest motiv cu siguranța va afecta mersul mașinii.2) Dar ce se întâmpla cel mai des în cazurile reglării geometriei roților este cel de-al 2 le-a motiv și anume aparatul geometrie deținut de proprietarii service-urilor nu este precis este decalibrat in cazurile aparatelor CCDSe poate utiliza cu toate tipurile de elevatoare, dar și pe canal datorită brațului automat. Actualizările de soft sunt gratuite.Specificatii Tehnice:Alinierea cambrului - +15° - Camberul este înclinarea spre interior sau spre exterior a anvelopelor din față, privită din fața vehiculului. Unghiul real de cambiere este măsura (în grade) a diferenței dintre aliniamentul vertical al roților perpendicular pe suprafață. ... O setare negativă a cambrului poate asigura o manevrabilitate sporită în timpul virajelor greleAlinerea rolei - camp de +28° - rola este unghiul care identifică panta înainte sau înapoi a unei linii care este trasă prin punctele de pivot de direcție superioare și inferioare. Nu afectează uzura anvelopelor, dar rola are o influență asupra controlului direcțional al direcției.Unghi de inclinare a pivotului - +25° - La sistemele de suspensie actuale, axul este fixat la un unghi față de planul vertical atunci când este privit din fața sau din spatele vehiculului. Acest unghi este cunoscut sub numele de înclinare a pinului. Scopul KPI este de a produce deplasarea verticală a vehiculului în timpul direcției.Inclinare roti - +20° - Distinct de alinierea cambrului,  este măsura în care anvelopele dvs. se rotesc spre interior sau spre exterior atunci când sunt privite de sus.Aliniere roti - +40° -  este una dintre cele mai critice setări de aliniere pentru uzura anvelopelor, este măsurată în grade și afișată în inci, milimetri sau grade. Este unghiul format din intersecția a două linii trasate prin axa de rotație a roților stânga și dreapta unei axe date.Unghi de cotitura- +20° - Unghiul de rotație, , descrie diferența dintre unghiurile de direcție laterale ale roților din față pe măsură ce rotile se rotesc. Creat de unghiul brațelor de direcție, unghiul de rotație permite roții exterioare in viraj să conducă la un unghi mai mic decât roata interioară.Contracararea - +25mm - este distanta cu care o roată din față este mai în spate față de vehicul decât cealaltă. Este, de asemenea, unghiul format de o linie perpendiculară pe linia centrală a axei în raport cu linia centrală a vehiculului. Dacă roata stângă este mai în spate decât dreapta, retragerea este negativăUnghiul de împingere -+ 05° - este o linie imaginară trasată perpendicular pe linia centrală a osiei spate, în jos pe linia centrală a vehiculului. Scopul unghiului de tracțiune este de a determina dacă puntea spate este aliniată cu centrul vehiculului, precum și cu puntea față.Rularea anveloperlor - +10° -  implică o anvelopă care nu mai este perfect rotundă. Ca urmare, soldul anvelopei va fi aruncat. Până la un anumit punct, rularea nu va afecta performanța unei mașini.Unghiul inclus - +40° -  este unghiul format între SAI și curbă. Unghiul inclus nu este direct măsurabil. Pentru a determina unghiul inclus, adăugați SAI la înclinare. Dacă arborele este negativ, atunci unghiul inclus va fi mai mic decât SAI, dacă arborele este pozitiv, va fi mai mareDiferenta latimii -+300m  -Linia roții, lățimea liniei sau pur și simplu linia se referă la distanța dintre linia centrală a două roți pe aceeași axă. ... Axul și roata sunt de obicei măsurate în milimetri sau inci.Curent - 230VTempereatura de operare - 0-50°
Distanta dintre elevator (sau canal) si stalpul aparatului se calculeaza din centrul rotiilor din fata pana la mijocul stalpului este de 217 cm conform pozei demontrative .
Dimensiuni platou: lungime 500 mm, latime 440 mm si inaltime 50 mmAcessorii Standard :-Placi - 4buc- Suporturi pentru roți (12 "-24") - 4buc- Plăci rotative - 2tone - 2buc-Blocaj volan - 1 buc-Blocaj pedala de frână-1buc-Blocaj roti - 1buc-PC + Monitor + Tastatura + Mouse - 1bucMontajul si punerea in functiune este foarte simpla, se poate face chiar de catre dumneavoastra cu ajutorul demonstratiei video .
Actualizarea bazei de date se face gratuit prin intermediul unui cont creat direct la producator .
Provenienta SelTech 

Pret: Brut

Anunt adaugat de pe Autovit.ro
ID: 268681656

Contactează vânzătorul

Select Auto Srl

Pe OLX din septembrie 2010

Activ pe 02 mai 2024

xxx xxx xxx

Vanzator

Localitate

Descarca aplicatia pentru telefonul tau